۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۲۱:۱۱

سالاری چهارشنبه به عنوان استاندار بوشهر معارفه می‌شود

سالاری چهارشنبه به عنوان استاندار بوشهر معارفه می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: دکتر مصطفی سالاری روز چهارشنبه به عنوان استاندار بوشهر معارفه خواهد شد، وی در پیامی تاکید کرده از درج هر گونه پیام تبریک پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه دکتر مصطفی سالاری به عنوان استاندار بوشهر، روز چهارشنبه با حضور وزیر کشور در بوشهر برگزار و سالاری جایگزین فریدون حسنوند می شود.

حضور وزیر کشور در جمع خبرنگاران، حضور در گلزار شهدا، دیدار با آیت‌الله صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و حضور در مراسم تودیع و معارفه استاندار بوشهر، از جمله برنامه‌های وزیر کشور در سفر به بوشهر است.

وزیر کشور، مصطفی سالاری استاندار جدید بوشهر، فریدون حسنوند استاندار قدیم بوشهر، آیت‌الله صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان بوشهر در مراسم تودیع  و معارفه سخنرانی می کنند.

فریدون حسنوند 20 شهریورماه سال 1391 به عنوان استاندار بوشهر معارفه شد و در روز 20 آذرماه سال 92  مصطفی سالاری از نیروهای جوان بوشهری جایگزین وی می شود.

لزوم پرهیز از نصب و درج هر گونه پیام تبریک در مطبوعات و اماکن عمومی

دکتر مصطفی سالاری استاندار جدید بوشهر با ارسال پیامی ضمن تقدیر از ابراز محبت‌های مردم و مسئولان خواستار پرهیز از نصب و درج هر گونه پیام تبریک در مطبوعات و اماکن عمومی شد.

استاندار جدید بوشهر تاکید کرده است: از عموم مردم خاضعانه استدعا دارم برای پرهیز از هر گونه هزینه‌های غیرضرور، از نصب و درج هرگونه پیام تبریک به‌صورت بنر تبلیغاتی، پلاکارد، تراکت و امثالهم در مطبوعات و اماکن عمومی به جد اجتناب شود.

وی یادآور شد: امیدوارم مردم شریف استان فرزند خویش را در انجام این ماموریت با دعای خیر خود همراهی فرمایند.

کد خبر 2192256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha